Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad
Drokan, L. (2019). Odnos strategija regulacije emocija i prilagodbe na studij (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:075997
Drokan, Lucija. "Odnos strategija regulacije emocija i prilagodbe na studij." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:075997
Drokan, Lucija. "Odnos strategija regulacije emocija i prilagodbe na studij." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:075997
Drokan, L. (2019). 'Odnos strategija regulacije emocija i prilagodbe na studij', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 10.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:075997
Drokan L. Odnos strategija regulacije emocija i prilagodbe na studij [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 10.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:075997
L. Drokan, "Odnos strategija regulacije emocija i prilagodbe na studij", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:075997