diplomski rad
The Challenges of Translating Advertisements and Slogans

Ana Komljenović (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Komljenović, A. (2017). The Challenges of Translating Advertisements and Slogans (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603

Komljenović, Ana. "The Challenges of Translating Advertisements and Slogans." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603

Komljenović, Ana. "The Challenges of Translating Advertisements and Slogans." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603

Komljenović, A. (2017). 'The Challenges of Translating Advertisements and Slogans', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603

Komljenović A. The Challenges of Translating Advertisements and Slogans [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603

A. Komljenović, "The Challenges of Translating Advertisements and Slogans", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:818603