Šakić, A. i Mikić Čolić, A. (2019). Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki. U M. Glušac, (Ur.), A. Mikić Čolić, (Ur.), Gramatikom kroz onomastiku (str. 117-126). Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293
Šakić, Ana i Ana Mikić Čolić. "Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki." Gramatikom kroz onomastiku, Ur. Maja Glušac, Ur. Ana Mikić Čolić, Filozofski fakultet u Osijeku, 2019, str. 117-126. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293
Šakić, Ana i Ana Mikić Čolić. "Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki." U Gramatikom kroz onomastiku, ur. Maja Glušac, ur. Ana Mikić Čolić, 117-126. Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293
Šakić, A. i Mikić Čolić, A. (2019) 'Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki' u Glušac, M. (ur.), Mikić Čolić, A. (ur.) Gramatikom kroz onomastikuOsijek: Filozofski fakultet u Osijeku, str. 117-126. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293 (Datum pristupa: 03.10.2024.)
Šakić A, Mikić Čolić A. Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki. U: M. Glušac, ur., A. Mikić Čolić, ur. Gramatikom kroz onomastiku. Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku; 2019. Str. 117-126. [pristupljeno 03.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293
A. Šakić i A. Mikić Čolić, "Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki", Gramatikom kroz onomastiku, M. Glušac i A. Mikić Čolić, Ur. Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku, 2019, str. 117-126. [Online] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293