Šakić, A. & Mikić Čolić, A. (2019). Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki. In M. Glušac, (Ed.), A. Mikić Čolić, (Ed.), Gramatikom kroz onomastiku (pp. 117-126). Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293
Šakić, Ana and Ana Mikić Čolić. "Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki." Gramatikom kroz onomastiku, edited by Maja Glušac, edited by Ana Mikić Čolić, Filozofski fakultet u Osijeku, 2019, pp. 117-126. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293
Šakić, Ana and Ana Mikić Čolić. "Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki." In Gramatikom kroz onomastiku, edited by Maja Glušac, edited by Ana Mikić Čolić, 117-126. Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293
Šakić, A. and Mikić Čolić, A. (2019) 'Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki' in Glušac, M. (ed.), Mikić Čolić, A. (ed.) Gramatikom kroz onomastikuOsijek: Filozofski fakultet u Osijeku, pp. 117-126. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293 (Accessed 03 December 2024)
Šakić A, Mikić Čolić A. Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki. In: M. Glušac, ed., A. Mikić Čolić, ed. Gramatikom kroz onomastiku. Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku; 2019. Pp. 117-126. [cited 2024 December 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293
A. Šakić and A. Mikić Čolić, "Kako se rađa riječ? - tvorba imena tvrtki i robnih marki", Gramatikom kroz onomastiku, M. Glušac and A. Mikić Čolić, Eds. Osijek: Filozofski fakultet u Osijeku, 2019, pp. 117-126. [Online] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:251293