Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Stojanović, A. (2014). Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371
Stojanović, Ana. "Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371
Stojanović, Ana. "Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371
Stojanović, A. (2014). 'Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371
Stojanović A. Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2014 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371
A. Stojanović, "Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371