diplomski rad
Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca

Ana Stojanović (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad

Stojanović, A. (2014). Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371

Stojanović, Ana. "Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371

Stojanović, Ana. "Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371

Stojanović, A. (2014). 'Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 17.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371

Stojanović A. Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2014 [pristupljeno 17.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371

A. Stojanović, "Socijalno-pedagoške implikacije apsentizma srednjoškolaca", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:461371