Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad
Horvatić, E. G. (2024). Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
Horvatić, Ema Gabrijela. "Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
Horvatić, Ema Gabrijela. "Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
Horvatić, E. G. (2024). 'Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 16.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
Horvatić EG. Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2024 [pristupljeno 16.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
E. G. Horvatić, "Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2024. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474