Josip Juraj Strossmayer University of Osijek Faculty of Humanities and Social Sciences
Cite this document
Horvatić, E. G. (2024). Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
Horvatić, Ema Gabrijela. "Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
Horvatić, Ema Gabrijela. "Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2024. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
Horvatić, E. G. (2024). 'Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 19 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
Horvatić EG. Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2024 [cited 2025 January 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474
E. G. Horvatić, "Aktivno učenje i poučavanje kao preduvjet suvremene nastave", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2024. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:896474