Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad
Nedić, D. (2023). Hiperaktivni učenici u školi i razredu : izazovi, metode rada i primjeri dobre prakse (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:392257
Nedić, Daria. "Hiperaktivni učenici u školi i razredu : izazovi, metode rada i primjeri dobre prakse." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:392257
Nedić, Daria. "Hiperaktivni učenici u školi i razredu : izazovi, metode rada i primjeri dobre prakse." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:392257
Nedić, D. (2023). 'Hiperaktivni učenici u školi i razredu : izazovi, metode rada i primjeri dobre prakse', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:392257
Nedić D. Hiperaktivni učenici u školi i razredu : izazovi, metode rada i primjeri dobre prakse [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:392257
D. Nedić, "Hiperaktivni učenici u školi i razredu : izazovi, metode rada i primjeri dobre prakse", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:392257