Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Stanić, A. (2023). Percepcija i važnost brižnosti nastavnika iz perspektive učenika osnovnoškolske i srednjoškolske dobi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:192620
Stanić, Antonela. "Percepcija i važnost brižnosti nastavnika iz perspektive učenika osnovnoškolske i srednjoškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:192620
Stanić, Antonela. "Percepcija i važnost brižnosti nastavnika iz perspektive učenika osnovnoškolske i srednjoškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:192620
Stanić, A. (2023). 'Percepcija i važnost brižnosti nastavnika iz perspektive učenika osnovnoškolske i srednjoškolske dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:192620
Stanić A. Percepcija i važnost brižnosti nastavnika iz perspektive učenika osnovnoškolske i srednjoškolske dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:192620
A. Stanić, "Percepcija i važnost brižnosti nastavnika iz perspektive učenika osnovnoškolske i srednjoškolske dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:192620