diplomski rad
Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara

Anja Ravnjak (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad

Ravnjak, A. (2016). Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116

Ravnjak, Anja. "Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116

Ravnjak, Anja. "Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116

Ravnjak, A. (2016). 'Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 23.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116

Ravnjak A. Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116

A. Ravnjak, "Odnos između stilova učenja i strategija učenja vokabulara", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:167116