završni rad
Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja

Bader, Zrinka
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Bader, Z. (2016). Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Bader, Zrinka. "Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Bader, Zrinka. "Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Bader, Z. (2016). 'Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Bader Z. Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 25.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Z. Bader, "Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.