završni rad
Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja

Zrinka Bader (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad

Bader, Z. (2016). Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Bader, Zrinka. "Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Bader, Zrinka. "Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Bader, Z. (2016). 'Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Bader Z. Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871

Z. Bader, "Motivacijske komponente u okviru samoregulacije učenja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:895871