Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Huterer, N. (2020). Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
Huterer, N. (2020). 'Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
Huterer N. Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095
N. Huterer, "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095