master's thesis
Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika

Huterer, Nina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature

Cite this document

Huterer, N. (2020). Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, N. (2020). 'Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 November 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer N. Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2021 November 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

N. Huterer, "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Please login to the repository to save this object to your list.