master's thesis
Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika

Huterer, Nina
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature

Cite this document

Huterer, N. (2020). Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, N. (2020). 'Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer N. Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2020 [cited 2021 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

N. Huterer, "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Islandora Bookmark - Please login to use this feature