diplomski rad
Odnos roda, socijalnih kompetencija, samoregulacije te internaliziranih i eksternaliziranih simptoma kod djece osnovnoškolske dobi

Ivandić, Martina (2019)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju

Citirajte ovaj rad

Ivandić, M. (2019). Odnos roda, socijalnih kompetencija, samoregulacije te internaliziranih i eksternaliziranih simptoma kod djece osnovnoškolske dobi (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:989371

Ivandić, Martina. "Odnos roda, socijalnih kompetencija, samoregulacije te internaliziranih i eksternaliziranih simptoma kod djece osnovnoškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:989371

Ivandić, Martina. "Odnos roda, socijalnih kompetencija, samoregulacije te internaliziranih i eksternaliziranih simptoma kod djece osnovnoškolske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:989371

Ivandić, M. (2019). 'Odnos roda, socijalnih kompetencija, samoregulacije te internaliziranih i eksternaliziranih simptoma kod djece osnovnoškolske dobi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 09.07.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:989371

Ivandić M. Odnos roda, socijalnih kompetencija, samoregulacije te internaliziranih i eksternaliziranih simptoma kod djece osnovnoškolske dobi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2019 [pristupljeno 09.07.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:989371

M. Ivandić, "Odnos roda, socijalnih kompetencija, samoregulacije te internaliziranih i eksternaliziranih simptoma kod djece osnovnoškolske dobi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:989371

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.