završni rad
Uloga emocija u samoregulaciji učenja

Branimir Luc (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad

Luc, B. (2016). Uloga emocija u samoregulaciji učenja (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807

Luc, Branimir. "Uloga emocija u samoregulaciji učenja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807

Luc, Branimir. "Uloga emocija u samoregulaciji učenja." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807

Luc, B. (2016). 'Uloga emocija u samoregulaciji učenja', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 18.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807

Luc B. Uloga emocija u samoregulaciji učenja [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807

B. Luc, "Uloga emocija u samoregulaciji učenja", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:283807