Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Hodak, I. (2018). Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591
Hodak, Ivana. "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591
Hodak, Ivana. "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591
Hodak, I. (2018). 'Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 14.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591
Hodak I. Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 14.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591
I. Hodak, "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591