master's thesis
Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika

Hodak, Ivana (2018)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature

Cite this document

Hodak, I. (2018). Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Hodak, Ivana. "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Hodak, Ivana. "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Hodak, I. (2018). 'Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 28 May 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Hodak I. Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2018 [cited 2020 May 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

I. Hodak, "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Islandora Bookmark - Please login to use this feature