master's thesis
Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika

Hodak, Ivana
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Croatian Language and Literature

Cite this document

Hodak, I. (2018). Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Hodak, Ivana. "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Hodak, Ivana. "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Hodak, I. (2018). 'Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 13 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Hodak I. Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2018 [cited 2024 November 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

I. Hodak, "Pitanje kao govorna aktivnost u nastavi hrvatskoga jezika", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2018. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:442591

Please login to the repository to save this object to your list.