Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice

Elena Džojić (2011)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad

Džojić, E. (2011). Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, Elena. "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, Elena. "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, E. (2011). 'Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 17.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić E. Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 17.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

E. Džojić, "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771