prikaz prve stranice dokumenta Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice

Džojić, Elena (2011)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost

Citirajte ovaj rad

Džojić, E. (2011). Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, Elena. "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, Elena. "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić, E. (2011). 'Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 29.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Džojić E. Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 29.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

E. Džojić, "Foreign Language Learners' Perception of Classroom Practice", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:469771

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.