Sokić, L. (2010). Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
Sokić, L. (2010). 'Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 26.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
Sokić L. Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 26.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
L. Sokić, "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824