prikaz prve stranice dokumenta Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova

Sokić, Leo
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Information Sciences

Cite this document

Sokić, L. (2010). Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, L. (2010). 'Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 02 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić L. Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2010 [cited 2020 December 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

L. Sokić, "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Islandora Bookmark - Please login to use this feature