undergraduate thesis
Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova

Leo Sokić (2010)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Information Sciences
Cite this document...

Sokić, L. (2010). Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, L. (2010). 'Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 26 May 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić L. Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2010 [cited 2019 May 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

L. Sokić, "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824