Sokić, L. (2010). Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova (Undergraduate thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
Sokić, L. (2010). 'Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
Sokić L. Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2010 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824
L. Sokić, "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824