Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad
Pavličić, M. (2011). Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076
Pavličić, Mirta. "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076
Pavličić, Mirta. "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076
Pavličić, M. (2011). 'Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076
Pavličić M. Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076
M. Pavličić, "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076