undergraduate thesis
Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi

Pavličić, Mirta (2011)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Information Sciences

Cite this document

Pavličić, M. (2011). Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Pavličić, Mirta. "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Pavličić, Mirta. "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi." Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Pavličić, M. (2011). 'Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi', Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 02 July 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Pavličić M. Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi [Undergraduate thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2011 [cited 2020 July 02] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

M. Pavličić, "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi", Undergraduate thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2011. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Islandora Bookmark - Please login to use this feature