Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Grgić, S. (2016). Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823
Grgić, Slavica. "Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823
Grgić, Slavica. "Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823
Grgić, S. (2016). 'Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823
Grgić S. Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823
S. Grgić, "Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823