diplomski rad
Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa

Slavica Grgić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad

Grgić, S. (2016). Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823

Grgić, Slavica. "Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823

Grgić, Slavica. "Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823

Grgić, S. (2016). 'Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 24.10.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823

Grgić S. Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.10.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823

S. Grgić, "Strategije uvjeravanja u reklamnom diskursu ženskih časopisa", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:669823