Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Vujnović, M. (2017). The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247
Vujnović, Martina. "The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247
Vujnović, Martina. "The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247
Vujnović, M. (2017). 'The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 01.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247
Vujnović M. The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 01.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247
M. Vujnović, "The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247