Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju
Suvremena psihologija, 17 (2014), 2; 125-136. urn:nbn:hr:142:928486

Vrdoljak, Gabrijela; Kristek, Marija; Jakopes, Ana; Zarevski, Predrag

Citirajte ovaj rad

Vrdoljak, G., Kristek, M., Jakopes, A. i Zarevski, P. (2014). Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju. Suvremena psihologija, 17. (2), 125-136. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486

Vrdoljak, Gabrijela, et al. "Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju." Suvremena psihologija, vol. 17, br. 2, 2014, str. 125-136. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486

Vrdoljak, Gabrijela, Marija Kristek, Ana Jakopes i Predrag Zarevski. "Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju." Suvremena psihologija 17, br. 2 (2014): 125-136. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486

Vrdoljak, G., et al. (2014) 'Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju', Suvremena psihologija, 17(2), str. 125-136. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486 (Datum pristupa: 27.12.2024.)

Vrdoljak G, Kristek M, Jakopes A, Zarevski P. Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju. Suvremena psihologija [Internet]. 22.12.2014. [pristupljeno 27.12.2024.];17(2):125-136. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486

G. Vrdoljak, M. Kristek, A. Jakopes i P. Zarevski, "Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju", Suvremena psihologija, vol. 17, br. 2, str. 125-136, Prosinac 2014. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486. [Citirano: 27.12.2024.]

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.