Vrdoljak, G., Kristek, M., Jakopes, A. & Zarevski, P. (2014). Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju. Suvremena psihologija, 17. (2), 125-136. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486
Vrdoljak, Gabrijela, et al. "Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju." Suvremena psihologija, vol. 17, no. 2, 2014, pp. 125-136. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486
Vrdoljak, Gabrijela, Marija Kristek, Ana Jakopes and Predrag Zarevski. "Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju." Suvremena psihologija 17, no. 2 (2014): 125-136. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486
Vrdoljak, G., et al. (2014) 'Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju', Suvremena psihologija, 17(2), pp. 125-136. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486 (Accessed 12 November 2024)
Vrdoljak G, Kristek M, Jakopes A, Zarevski P. Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju. Suvremena psihologija [Internet]. 2014 December 22 [cited 2024 November 12];17(2):125-136. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486
G. Vrdoljak, M. Kristek, A. Jakopes and P. Zarevski, "Provjera modela predviđanja akademskog postignuća studenata: Uloga proaktivnosti i pristupa učenju", Suvremena psihologija, vol. 17, no. 2, pp. 125-136, December 2014. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:928486. [Accessed: 12 November 2024]