Simel, S. (2016). Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (Tematski broj), 133-143. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392
Simel, Sanja. "Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, br. Tematski broj, 2016, str. 133-143. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392
Simel, Sanja. "Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, br. Tematski broj (2016): 133-143. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392
Simel, S. (2016) 'Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(Tematski broj), str. 133-143. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392 (Datum pristupa: 14.11.2024.)
Simel S. Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 11.05.2016. [pristupljeno 14.11.2024.];65(Tematski broj):133-143. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392
S. Simel, "Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, br. Tematski broj, str. 133-143, Svibanj 2016. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392. [Citirano: 14.11.2024.]