Simel, S. (2016). Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65. (Tematski broj), 133-143. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392
Simel, Sanja. "Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. Tematski broj, 2016, pp. 133-143. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392
Simel, Sanja. "Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima." Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu 65, no. Tematski broj (2016): 133-143. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392
Simel, S. (2016) 'Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima', Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65(Tematski broj), pp. 133-143. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392 (Accessed 13 November 2024)
Simel S. Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu [Internet]. 2016 May 11 [cited 2024 November 13];65(Tematski broj):133-143. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392
S. Simel, "Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima", Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, vol. 65, no. Tematski broj, pp. 133-143, May 2016. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:691392. [Accessed: 13 November 2024]