disertacija
Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku

Manuela Karlak (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Karlak, M. (2014). Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku (Disertacija). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

Karlak, Manuela. "Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

Karlak, Manuela. "Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku." Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

Karlak, M. (2014). 'Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku', Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 25.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

Karlak M. Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku [Disertacija]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2014 [pristupljeno 25.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

M. Karlak, "Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku", Disertacija, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135