doctoral thesis
The relationship between learning strategies, motivation and communicative language competence in a foreign language

Manuela Karlak (2014)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Cite this document...

Karlak, M. (2014). Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku (Doctoral thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

Karlak, Manuela. "Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

Karlak, Manuela. "Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku." Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

Karlak, M. (2014). 'Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku', Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 25 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

Karlak M. Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku [Doctoral thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2014 [cited 2019 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135

M. Karlak, "Odnos strategija učenja, motivacije i komunikacijske jezične kompetencije u stranom jeziku", Doctoral thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2014. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:821135