Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Poredski, T. (2015). Aktivni i pasivni poremećaji u ponašanju učenika osnovne škole (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942071
Poredski, Tajana. "Aktivni i pasivni poremećaji u ponašanju učenika osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942071
Poredski, Tajana. "Aktivni i pasivni poremećaji u ponašanju učenika osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942071
Poredski, T. (2015). 'Aktivni i pasivni poremećaji u ponašanju učenika osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 11.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942071
Poredski T. Aktivni i pasivni poremećaji u ponašanju učenika osnovne škole [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 11.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942071
T. Poredski, "Aktivni i pasivni poremećaji u ponašanju učenika osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:942071