diplomski rad
Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju

Magdalena Marković (2013)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za psihologiju
Citirajte ovaj rad

Marković, M. (2013). Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Marković, Magdalena. "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Marković, Magdalena. "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2013. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Marković, M. (2013). 'Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 17.11.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

Marković M. Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2013 [pristupljeno 17.11.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409

M. Marković, "Jedinstveni doprinos emocionalne inteligencije školskom uspjehu i devijantnom školskom ponašanju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2013. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:693409