Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za pedagogiju
Citirajte ovaj rad
Brodar, K. (2015). Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532
Brodar, Katarina. "Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532
Brodar, Katarina. "Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532
Brodar, K. (2015). 'Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 12.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532
Brodar K. Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 12.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532
K. Brodar, "Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532