diplomski rad
Gender roles in reading stories in EFL textbooks

Kostić, Dolores
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost

Citirajte ovaj rad

Kostić, D. (2016). Gender roles in reading stories in EFL textbooks (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:861295

Kostić, Dolores. "Gender roles in reading stories in EFL textbooks." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:861295

Kostić, Dolores. "Gender roles in reading stories in EFL textbooks." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:861295

Kostić, D. (2016). 'Gender roles in reading stories in EFL textbooks', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 16.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:861295

Kostić D. Gender roles in reading stories in EFL textbooks [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:861295

D. Kostić, "Gender roles in reading stories in EFL textbooks", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:861295

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.