diplomski rad
Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika

Huterer, Nina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za hrvatski jezik i književnost

Citirajte ovaj rad

Huterer, N. (2020). Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, Nina. "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer, N. (2020). 'Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 30.11.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Huterer N. Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2020 [pristupljeno 30.11.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

N. Huterer, "Ishodi učenja kao temelj planiranja nastavnoga sata hrvatskoga jezika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:196095

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.