Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za njemački jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Janjić, V. (2018). Die konstruktivistischen Lerntheorien im DaF-Unterricht (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:707365
Janjić, Vjenceslav. "Die konstruktivistischen Lerntheorien im DaF-Unterricht." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:707365
Janjić, Vjenceslav. "Die konstruktivistischen Lerntheorien im DaF-Unterricht." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2018. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:707365
Janjić, V. (2018). 'Die konstruktivistischen Lerntheorien im DaF-Unterricht', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 05.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:707365
Janjić V. Die konstruktivistischen Lerntheorien im DaF-Unterricht [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2018 [pristupljeno 05.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:707365
V. Janjić, "Die konstruktivistischen Lerntheorien im DaF-Unterricht", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2018. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:707365