Mikić Čolić, A. (2017). Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 46. (1-2), 5-22. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738
Mikić Čolić, Ana. "Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika." Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, vol. 46, br. 1-2, 2017, str. 5-22. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738
Mikić Čolić, Ana. "Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika." Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku 46, br. 1-2 (2017): 5-22. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738
Mikić Čolić, A. (2017) 'Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika', Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 46(1-2), str. 5-22. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738 (Datum pristupa: 14.11.2024.)
Mikić Čolić A. Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku [Internet]. 2017. [pristupljeno 14.11.2024.];46(1-2):5-22. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738
A. Mikić Čolić, "Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika", Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, vol. 46, br. 1-2, str. 5-22, 2017. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738. [Citirano: 14.11.2024.]