Mikić Čolić, A. (2017). Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 46. (1-2), 5-22. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738
Mikić Čolić, Ana. "Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika." Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, vol. 46, no. 1-2, 2017, pp. 5-22. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738
Mikić Čolić, Ana. "Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika." Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku 46, no. 1-2 (2017): 5-22. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738
Mikić Čolić, A. (2017) 'Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika', Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 46(1-2), pp. 5-22. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738 (Accessed 15 November 2024)
Mikić Čolić A. Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika. Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku [Internet]. 2017 [cited 2024 November 15];46(1-2):5-22. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738
A. Mikić Čolić, "Uloga afektivnih činitelja u intenzivnom učenju hrvatskoga kao stranog jezika", Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, vol. 46, no. 1-2, pp. 5-22, 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:613738. [Accessed: 15 November 2024]