završni rad
Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova

Leo Sokić (2010)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad...

Sokić, L. (2010). Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, Leo. "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić, L. (2010). 'Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 26.05.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

Sokić L. Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 26.05.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824

L. Sokić, "Oblici i uloga komunikacije u marketingu informacijskih ustanova", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:045824