Jozić, M. (2010). Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
Jozić, Mirna. "Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
Jozić, Mirna. "Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
Jozić, M. (2010). 'Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
Jozić M. Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
M. Jozić, "Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159