Jozić, M. (2010). Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar (Master's thesis). Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
Jozić, Mirna. "Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
Jozić, Mirna. "Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
Jozić, M. (2010). 'Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 22 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
Jozić M. Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2010 [cited 2024 November 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159
M. Jozić, "Mogućnosti primjene marketinga u narodnoj knjižnici s osvrtom na Gradsku knjižnicu Zadar", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:206159