završni rad
Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi

Mirta Pavličić (2011)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za informacijske znanosti
Citirajte ovaj rad

Pavličić, M. (2011). Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Pavličić, Mirta. "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Pavličić, Mirta. "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2011. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Pavličić, M. (2011). 'Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 20.09.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

Pavličić M. Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2011 [pristupljeno 20.09.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076

M. Pavličić, "Knjižnični marketing u hrvatskoj suvremenoj knjižničnoj praksi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2011. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:403076