prikaz prve stranice dokumenta Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom

Dundović, Stela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za pedagogiju

Citirajte ovaj rad

Dundović, S. (2010). Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Dundović, Stela. "Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Dundović, Stela. "Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Dundović, S. (2010). 'Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Dundović S. Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2010 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

S. Dundović, "Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2010. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.