Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom

Stela Dundović (2010)
Josip Juraj Strossmayer University of Osijek
Faculty of Humanities and Social Sciences
Department of Pedagogy
Cite this document

Dundović, S. (2010). Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Dundović, Stela. "Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Dundović, Stela. "Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom." Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, 2010. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Dundović, S. (2010). 'Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom', Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, accessed 24 January 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Dundović S. Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom [Master's thesis]. Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences; 2010 [cited 2020 January 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

S. Dundović, "Komparacija položaja iznimne djece u odgojno-obrazovnim sustavima europskih zemalja s hrvatskom praksom", Master's thesis, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Humanities and Social Sciences, Osijek, 2010. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:703295

Islandora Bookmark - Please login to use this feature