diplomski rad
The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge

Martina Vujnović (2017)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad

Vujnović, M. (2017). The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247

Vujnović, Martina. "The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247

Vujnović, Martina. "The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247

Vujnović, M. (2017). 'The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 10.12.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247

Vujnović M. The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2017 [pristupljeno 10.12.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247

M. Vujnović, "The role of self-regulation in EFL vocabulary knowledge", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:467247

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.