Bjedov, V. (2017). Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 23. (2), 77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798
Bjedov, Vesna. "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 23, br. 2, 2017, str. 77-98. https://doi.org/10.21464/mo44.232.7798
Bjedov, Vesna. "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja 23, br. 2 (2017): 77-98. https://doi.org/10.21464/mo44.232.7798
Bjedov, V. (2017) 'Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika', Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 23(2), str. 77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798
Bjedov V. Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja [Internet]. 17.03.2017. [pristupljeno 26.12.2024.];23(2):77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798
V. Bjedov, "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika", Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 23, br. 2, str. 77-98, Ožujak 2017. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:223742. [Citirano: 26.12.2024.]