Scientific paper - Original scientific paper
Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika
Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 23 (2017), 2; 77-98. https://doi.org/10.21464/mo44.232.7798

Bjedov, Vesna

Cite this document

Bjedov, V. (2017). Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 23. (2), 77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798

Bjedov, Vesna. "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 23, no. 2, 2017, pp. 77-98. https://doi.org/10.21464/mo44.232.7798

Bjedov, Vesna. "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja 23, no. 2 (2017): 77-98. https://doi.org/10.21464/mo44.232.7798

Bjedov, V. (2017) 'Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika', Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 23(2), pp. 77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798

Bjedov V. Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja [Internet]. 2017 March 17 [cited 2021 November 27];23(2):77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798

V. Bjedov, "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika", Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 23, no. 2, pp. 77-98, March 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:223742. [Accessed: 27 November 2021]

Please login to the repository to save this object to your list.