Bjedov, V. (2017). Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 23. (2), 77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798
Bjedov, Vesna. "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 23, no. 2, 2017, pp. 77-98. https://doi.org/10.21464/mo44.232.7798
Bjedov, Vesna. "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika." Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja 23, no. 2 (2017): 77-98. https://doi.org/10.21464/mo44.232.7798
Bjedov, V. (2017) 'Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika', Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, 23(2), pp. 77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798
Bjedov V. Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika. Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja [Internet]. 2017 March 17 [cited 2024 November 09];23(2):77-98. doi: 10.21464/mo44.232.7798
V. Bjedov, "Zastupljenost govornih metoda u poučavanju i učenju hrvatskoga jezika", Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja, vol. 23, no. 2, pp. 77-98, March 2017. [Online]. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:223742. [Accessed: 09 November 2024]