diplomski rad
Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika

Katarina Brodar (2015)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Filozofski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Brodar, K. (2015). Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532

Brodar, Katarina. "Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532

Brodar, Katarina. "Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532

Brodar, K. (2015). 'Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 21.03.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532

Brodar K. Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2015 [pristupljeno 21.03.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532

K. Brodar, "Inkluzivna kultura škole iz perspektive nastavnika", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:566532