Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za engleski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Čabraja, J. (2023). The Role of Grammar Learning Strategies in EFL Achievement (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:176609
Čabraja, Josipa. "The Role of Grammar Learning Strategies in EFL Achievement." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:176609
Čabraja, Josipa. "The Role of Grammar Learning Strategies in EFL Achievement." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:176609
Čabraja, J. (2023). 'The Role of Grammar Learning Strategies in EFL Achievement', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:176609
Čabraja J. The Role of Grammar Learning Strategies in EFL Achievement [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:176609
J. Čabraja, "The Role of Grammar Learning Strategies in EFL Achievement", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:176609