Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku Filozofski fakultet Odsjek za hrvatski jezik i književnost
Citirajte ovaj rad
Lukačević, K. (2023). Utjecaj rodnih razlika na način obraćanja u reklamnim porukama (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:817899
Lukačević, Katarina. "Utjecaj rodnih razlika na način obraćanja u reklamnim porukama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:817899
Lukačević, Katarina. "Utjecaj rodnih razlika na način obraćanja u reklamnim porukama." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:817899
Lukačević, K. (2023). 'Utjecaj rodnih razlika na način obraćanja u reklamnim porukama', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, citirano: 13.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:817899
Lukačević K. Utjecaj rodnih razlika na način obraćanja u reklamnim porukama [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet; 2023 [pristupljeno 13.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:817899
K. Lukačević, "Utjecaj rodnih razlika na način obraćanja u reklamnim porukama", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Filozofski fakultet, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:142:817899